ponedeljek, 31. julij 2017

PESTRE JULIJSKE POČITNIŠKE DEJAVNOSTI

V prvem in drugem tednu julija smo na šoli v okviru projekta Popestrimo šolo izvedli dva pestra tedna počitniških dejavnosti. Po izjavah sodeč, so bili učenci in starši zelo zadovoljni.


Skupini sta bili polno zasedeni. Po trinajst učencev od 1.do 6. razreda se je vsak teden udeležilo brezplačnega počitniškega programa, ki ga je na centralni šoli v Kamniku med 9.30 in 14.30 uro vodila učiteljica na projektu, Rosana Kleindienst. Med udeleženci so bili tudi učenci iz Nevelj, Mekinj, Tunjic in Vranje peči.

In kaj vse smo počeli?

Dali smo priložnost našim ustvarjalnim, igralskim, pripovedovalskim spretnostim. Domišljija je dobila krila. Skozi različne vaje smo še dodatno vzpodbudili spretnost ustvarjalnega mišljenja. Potem pa smo se dobro opremljeni spustili po hribu konkretnega uresničevanja naših idej.Učenci so se prelevili v režiserje, scenografe, igralce, šivilje in krojače, slikarje, oblikovalce. Bilo je res pestro. 
Ustvarjali smo lutke iz filca in nepredene volne in se ob tem  učili  spretnosti šivanja. 


Nekatere lutke so učenci oblikovali iz kartona, eko koruze. S pomočjo kartona, barv in blaga so pričarali zanimive kulise.



 Pri oblikovanju gline smo se učili modeliranja figure, oblikovanja posodice iz polnega volumna in oblikovanja različnih izdelkov iz ravnih ploskev.



V novih situacijah smo bolje spoznali sebe in svoje skrite moči. imeli smo priložnost, da  spoznamo in se družimo z drugimi učenci šole, ki so v drugih razredih, na drugih lokacijah, ki so mlajši ali starejši.
Skozi različne skupinske igre  na prostem ( Ujemi in reši, štafetne igre, iskanje zaklada), interakcijske vaje ( Vodim - slediš, Jaz tebe - ti mene, Združimo moči, Igraj in vključi ) in skupinsko ustvarjanje smo razvijali skupinskega duha in  skupinsko sodelovanje. Pri tem nas je podprlo še srečanje s pravnico iz družbe Apolonij, s katero smo se pogovarjali o pravicah in dolžnostih, o vrednotah, kaj je prav in kaj narobe, kako lahko rešujemo nesporazume. Z igro vlog smo odigrali različne situacije, se vživljali v različne vloge, predstavljali različne poglede in možne rešitve. Ob igri s karticami smo obravnavali vrednote (mir, ljubezen, prijateljstvo, zaupanje, poštenje, sodelovanje) in naš odnos do njih.


Brali in pripovedovali smo pripovedke s kamniškega območja (O motniškem polžu, O Veroniki z Malega gradu, O babah coprnicah, O zmaju in Slevški roži) in jih tudi upodobili v barvi (slikali) in obliki (oblikovali glino). En dan smo prisluhnili  profesionalni ubeseditvi in uglasbitvi zgodbe O treh bratih v izvedbi Završnik Gorana in Kosec Roka iz Mladinskega centra Kotlovnica. Opremljeni z dobrimi zgledi, nasveti in svežimi idejami, so učenci v okviru manjših skupin pripravili in izvedli svoje lutkovne predstave. Predstave so bile zanimive in so bile odraz celotnega počitniškega dogajanja. 
Predstavilo se je šest skupin z osmimi avtorskimi predstavami: Kraja zlata, Harry Potter na počitnicah, Zlobna teta, Pravična razsodba, Rjavolaska, Prepoved, Komisar Rex in zlikovci ter Brez naslova. 













Ena skupina je oblikovala svojo avtorsko družabno igro MI2race, ki je vključevala različne naloge s področja predstavljanja besed, ena skupina pa Človek ne jezi se. Z velikim navdušenjem pa smo se tudi v juliju igrali  družabne igre, ki so jih ustvarile skupine v juniju.


Mnenja nekaterih udeležencev

Super sem se počutila. Zdelo se mi je super, ko smo delali lutke in igrali predstave. Rada sem delala iz gline. Vse mi je bilo všeč. Neža, 5. razred

Zelo zabavno je, ker smo ustvarjali in delali lutkovno predstavo. Mark, 4. razred

Všeč mi je bilo, ker smo se igrali, šivali, izdelovali iz gline in igrali predstavo. Tjaša, 3. razred

Ta teden mi je bilo všeč, ko smo delali lutke, sceno in iz gline. Zanimivo mi je bilo, ko smo risali na kamne. Sara, 5. razred

Zelo dobro sem se počutila v skupini. Všeč mi je bilo ker smo delali in gledali predstave. Ajda, 2.razred

Lepo mi je bilo, ko smo se igrali zunaj in vrteli na vrtiljaku. Gaja Tara, 1. razred

Super je bilo pri lutkovni predstavi, ustvarjanju z glino in pri igri Vreme. Julija, 2. razred

Zadovoljen sem, ker sem dokončal svojo lutko. Všeč mi je oblikovanje gline in igranje lutkovne predstave. Nik, 3. razred

Všeč mi je bilo, ker smo risali, se igrali različne igre. Jakob, 1. razred

Najbolj všeč mi je bilo ustvarjanje iz gline in predstave. Tiana, 3. razred


Super mi je bila glina in ustvarjanje svoje igre. Erik, 6. razred

Ni komentarjev:

Objavite komentar